Дата: [ 08.12.2022 ] Обява за вакантни длъжности за войници Приложения: |
Дата: [ 6.12.2022 ] Във връзка с извършвани дейности от земеделските производители на територията на област Ямбол бе установено не еднократно, че земеделската техника излиза на републиканските пътища с непочистени от кал гуми. Приложения: |
Дата: [ 2.12.2022 ] МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА ОБЩИНА СТРАЛДЖА , ОБЛАСТ ЯМБОЛ гр.Стралджа, ул.”Хемус” №12, тел.04761/64-64,факс:64-65, Обява за набиране на потребители на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда по проект с рег.№ BG05SFPR002-2.001-0052 с наименование „Грижа в дома в Община Стралджа“ по Процедура, чрез директно предоставяне на средства BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027. Във връзка с кандидатстване по процедура, чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Процедура, чрез директно предоставяне на средства BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027. В рамките на дейността ще бъдат предоставяни мобилни здравно-социални услуги на 77 лица/потребители на територията на Община Стралджа – Възрастни хора в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания, вкл. лица от рисковите групи., имащи за цел да подпомогнат ежедневието им, за да останат в семейната си среда. Дейността ще бъде oсъществявана за период от 12 месеца, като услугите, които ще получава едно лице ще са в зависимост от индивидуалните потребности ще включват:
Лицата, които желаят да ползват мобилната услуга, ще подават писмено Заявление по настоящия си адрес до Кмета на общината, с приложени:
Услугите ще бъдат предоставяни на база оценка на индивидуалните потребности на всяко лице, като за целта ще бъдат изготвени социални оценки на потребностите Място и срок за подаване на документи: Документите за ползване на услугата „Грижа в дома“ в Община Стралджа могат да се подават всеки работен ден от 8:00 ч. до 17:00 ч. в Информационния център на Общинска администрация гр.Стралджа, ул.„Хемус” № 12 в срок до 17:00 часа на 08.12.2022г. включително. Екипът за управление на услугата и служители от общинска администрация ще извърши класиране на кандидатите за потребители въз основа на социалната оценка. Процедурата ще съдържа: подготовка на стандартен пакет от документи за кандидатстване от страна на потенциалните потребители на услугата; извършване на оценка на индивидуалните нужди на кандидат – потребителите; класиране и подбор на потребителите на услугата грижа в дома. Образците на необходимите документи за участие са на разположение на кандидатите в Информационния център на Общинска администрация гр.Стралджа или на интернет страницата на Община Стралджа – www.straldzha.bg Списък с одобрените кандидат-потребители ще бъде обявен на видно място в сградата на Община Стралджа, ул. „Хемус” № 12, както и на интернет страницата на община Стралджа www.straldzha.bg За допълнителна информация: Валентина Вълкова – Иванова и Димитър Андонов – юрисконсулти — Ръководител проект. Телефони за контакт: 04761/69-11 Проект с рег.№ BG05SFPR002-2.001-0052 с наименование „Грижа в дома в Община Стралджа“ по Процедура, чрез директно предоставяне на средства BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 Приложения: |
Дата: [ 2.12.2022 ] МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА ОБЩИНА СТРАЛДЖА , ОБЛАСТ ЯМБОЛ гр.Стралджа, ул.”Хемус” №12, тел.04761/64-64,факс:64-65, О Б Я В А ОБЩИНА СТРАЛДЖА ОБЯВЯВА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА „ГРИЖА В ДОМА” ЧРЕЗ ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС Община Стралджа кандидатства по проект с рег.№ BG05SFPR002-2.001-0052 с наименование „Грижа в дома в Община Стралджа“ по Процедура, чрез директно предоставяне на средства BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027.Стартира прием на документи по следните длъжности: 2. КООРДИНАТОР/ДИСПЕЧЕР НА УСЛУГИТЕ на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден – 1 бр. 2.РАБОТНИК В ОБЛАСТТА НА „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден – 16 бр. 3.ШОФЬОР – 2 бр. на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден. -Умения и нагласа за работа с Възрастни хора в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания, вкл. лица от рисковите групи. II.РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията. При подаване на документите се представят оригиналите им за сверяване. Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи. Копията от документите, удостоверяващи трудовия стаж, трябва да съдържат всички попълнени страници от тях и да са оформени до датата на подаване на документите. За допълнителна информация: Валентина Вълкова – Иванова и Димитър Андонов — юрисконсулти на община Стралджа. Проект с рег.№ BG05SFPR002-2.001-0052 с наименование „Грижа в дома в Община Стралджа“ по Процедура, чрез директно предоставяне на средства BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 Приложения: |
Дата: [ 14.11.2022 ] Инвестиционно предложение Мурра 2002 Приложения: |
Дата: [ 07.11.2022 ] План сметка за третиране на битови отпадъци за 2023 Приложения: |
Дата: [ 17.10.2022 ] Информация за преценяване необходимостта от ОВОС – Марто фиш ЕООД Приложения: |
Дата: [ 6.10.2022 ] Информация за преценяване необходимостта от ОВОС Приложения: |
Дата: [ 4.10.2022 ] Информация ОВОС – Марто фиш Приложения: |
Дата: [ 21.09.2022 ] Искане за необходимостта от ОВОС на фирма ЕТ „М енд Б – Янко Митев“ Приложения: |
Дата: [ 12.09.2022 ] Границите района за гр. Стралджа, за който се предоставя услугата „организирано сметосъбиране и сметоизвозване“ през 2023г. и следва да се заплаща такса по чл. 62 от ЗМДТ. Приложения: |
Дата: [ 9.09.2022 ] Общинска служба по земеделие „ТУНДЖА – ЯМБОЛ „офис Стралджа Приложения: |
Дата: [ 29.08.2022 ] Заявление за издаване на разрешително за ползване на повърхностен воден обект Приложения: |
Дата: [16.08.2022 ] Уведомление за инвестиционно предложение Приложения: |
Дата: [9.08.2022 ] Обявление ОСЗ „Тунджа – Ямбол – гр. Ямбол “ гр. Ямбол съобщава, че са изготвени предварителните регистри на имотите на основание чл. 72, ал. 2 и ал. 3 ППЗСПЗЗ за стопанската 2022/2023. Приложения: |
Дата: [3.08.2022 ] Протокол Протокол за разпределение на ПМЛ от Държавен поземлен фонд на Областна дирекция „Земеделие“ Ямбол Приложения: |
Дата: [13.07.2022 ] Уведомление за инвестиционно предложение Приложения: |
Дата: [11.07.2022 ] Вакантни длъжности за ВОЙНИЦИ Приложения: |
Дата: [20.06.2022г. ] Военно окръжие – Ямбол : Срочна служба в доброволния резерв Приложения: |
Дата: [13.06.2022г. ] Покана , публично обсъждане на отчет 2021г. Приложения: |
Дата: [10.06.2022г. ] Съобщаваме Ви, че със Заповед № З – 429/07.06.2022г. на кмета на община Стралджа е одобрен подробен устройствен план – план за регулация и застрояване, с който: Приложения: |
Дата: [08.06.2022г. ] Обявление на МРРБ за разрешение на Агенция „Пътна инфраструктура“ да изработи проект на ПУП-ПП за обект: Пътен възел „Воденичане“ при км 298+600 на АМ „Тракия“ в землището на с.Воденичане, общ.Стралджа, обл.Ямбол. Приложения: |
Дата: [7.06.2022г. ] Обявление за изработен ПУП-Парцеларен план за обект: „Пътен възел „Воденичане“ при км 298+600 на АМ“Тракия“ Приложения: |
Дата: [02.06.2022 ] Уведомление за инвестиционно предложение Марто фиш ЕООД Приложения: |
Дата: [01.06.2022 ] Документи за избор на педагог и медиатор в услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище” по Проект „С отговорност и грижа за децата от 0 до 7 години от община Стралджа – 2”, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, процедура BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” Атанас Киров Приложения: |
Дата: [20.05.2022 ] Уведомление за инвестиционно намерение Информацията за горепосоченото инвестиционно предложение е на разположение на всички заинтересувани лица на сайта на Община Стралджа, всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа в сградата на общинска администрация Стралджа, отдел „ТСУЕП, ет. 1, стая № 1, както и в кметството с. Зимница, общ. Стралджа Лице за контакти: Елеонора Иванова- мл. експерт „ТСУЕП“, тел. 04761/6989 Приложения: |
Дата: [18.05.2022 ] Протокол за разпределение на общински пасища и мери между правоимащите собственици на животновъди обекти в общ. Стралджа. Приложения: |
Дата: [21.04.2022 ] СЪОБЩЕНИЕ Съгласно чл. 26 от Закона за нормативните актове и във връзка с чл.77 от АПК в законоустановения срок от 30 дни, община Стралджа чрез настоящото публикуване предоставя възможност на заинтересованите лица да направят своите предложения, мнения и препоръки по проекта за промяна на НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на адрес: гр. Стралджа, ул. „Хемус” № 12 e-mail : obshtina@straldzha.bg лично: в Център за услуги и информация. Мотиви към проекта за промяна на НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги. 1.Причини, налагащи промяната на НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги. С промените в Закона за предучилищното и училищно образование (ЗПУО), Закона за здравето и Закона за местните данъци и такси (ЗМДТ) са въведени редица изменения и допълнения, които уреждат нормативно отпадането на таксите за детски градини. Според приетите изменения на ЗМДТ такса за ползване на детски градини вече не съществува. Измененията влизат в сила от 01.04.2022 година. Това налага да бъдат приети предлаганите изменения НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги, тъй като тя, бидейки подзаконов нормативен акт, следва да бъде приведена в съответствие с нормативните актове от по-висока степен. 2. Цели, които се поставят с промяната на НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги. Целта на предлаганата промяна е привеждане на НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги в съответствие от една страна с нормативните актове от по-висока степен, а от друга с държавната политика за цялостно отпадане на таксите и целенасочена подкрепа на децата и семействата. 3. Финансови други средства необходими за промяната на НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги. Няма необходимост от общински финансови средства за прилагането на новата уредба, като в Приложение 1, към т. 1 на РМС №50 от 03.02.2022 г. за делегираните от държавата дейности, финансирани със средства от държавния бюджет при организирането и предоставянето на публични услуги за функция „Образование“ и функция „Здравеопазване“ и Приложение 4, към т. 4 на решението са предвидени по 650 лв. на дете за бюджетна година, съгласно норматив за издръжка на дете в общинска детска градина или общинско училище, включващ и компенсиране отпадането на съответните такси по ЗМДТ. За прилагането на промяна на наредбата не са необходими допълнителни финансови средства от бюджет на община Стралджа. 4. Очаквани резултати от промяната на НАРЕДБА №5 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги. Подпомагането на родителите и целенасочена подкрепа на децата и семействата в община Стралджа, чрез което ще се засили преодоляването на пречките, които оказват негативно влияние върху включването на децата в предучилищното образование. В резултат на промените подзаконовият нормативен акт ще съответства на нормативните актове от по-висока степен. 5.Анализ на съответствие с правото на Европейския съюз Проектът на наредбата не противоречи и на правото на Европейския съюз. Този проект е в съответствие с Закона за предучилищното и училищното образование, Закона за здравето , Закона за местните данъци и такси и Наредба №5 за предучилищното образование. Не противоречи и на други нормативни актове от по-висша степен, приети от законодателната и изпълнителната власт в Република България. Европейското законодателство е изградено върху водещи принципи на откритост, публичност и граждански контрол върху дейността на местните власти, което съответства на целите, поставени с предлаганите текстове за промяна в Наредбата. Приложения: |
Дата: [21.04.2022 ] Протокол за разпределение на общински пасища и мери между правоимащите собственици на животновъдни обекти в общ. Стралджа. Приложения: |
Дата: [20.04.2022 ] Съобщение за публично обявление за издаване на Разрешително за водовземане на подземни води. Приложения: |
Дата: [12.04.2022 ] ПРОГРАМА ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА РИСКА ОТ БЕДСТВИЯ НА ОБЩИНА СТРАЛДЖА ЗА ПЕРИОДА 2021-2025 г. Приложения: |
Дата: [01.04.2022 ] Заповед на Областна дирекция „Земеделие“ гр.Ямбол, относно сключени доброволни споразумения за разпределение на масиви за ползване на земеделски земи за стопанската 2021/2022г. за земелището на с.Недялско. Приложения: |
Дата: [23.03.2022 ] Покана за публично обсъждане Бюджет 2022г. Приложения: |
Дата: [17.03.2022 ] Закона на водите, директорът на Басейнова дирекция „Черноморски район“ ОБЯВЯВА: Приложения: |
Дата: [10.03.2022 ] Вакантни длъжности за ВОЙНИЦИ във ВОЕННОВЪЗДУШНИТЕ СИЛИ Приложения: |
Дата: [25.02.2022 ] Заповед № З-132 от 25.02.22 з. Приложения: |
Дата: [18.02.2022 ] СЪОБЩЕНИЕ Съгласно чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и във връзка с чл.77 от АПК в законоустановения срок от 30 дни, община Стралджа чрез настоящото публикуване предоставя възможност на заинтересованите лица да направят своите становища, предложения, мнения и препоръки по проекта за изменение на Наредба № 2 за редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи – общинска собственост на адрес: гр. Стралджа, ул. „Хемус” № 12 e-mail : obshtina@straldzha.bg лично: в Център за услуги и информация. ПРИЛОЖЕНИЕ:Проект за изменение на Наредба № 2 за редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи- общинска собственост. МОТИВИ: Към проекта за изменение на Наредба № 2 за редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи – общинска собственост 1.Причини, които налагат изменението и допълнението на наредбата: Редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи – общинска собственост в Община Стралджа е регламентиран в приетата Наредба №2, приета с Решение №99 от Протокол 8/09.06.2016г., изм. и допълнена с Решение№349 от Протокол №30/29.03.2018г. и Решение № 622 от Протокол №44/30.05.2019г, Решение № 76 от Протокол №7/26.03.2020г. и Решение № 230 от Протокол №20/29.04.2021г.. на Общински съвет гр.Стралджа съгласно Законът за общинската собственост. В проекта за изменение на Наредбата в Приложение №1, се предлага регулиране на цени за отдаване под наем на общински недвижими имоти за далекосъобщителни услуги /инсталиране на антени/ съгласно Закона за общинската собственост. 2.Целите, които се поставят: Законосъобразно управление и разпореждане с общинските имоти и увеличаване проходите от нейното управление. Изменението има за цел осигуряване на по-голям дял собствени приходи към бюджета на общината от отдаването под наем на общински недвижими имоти за далекосъобщителни услуги /инсталиране на антени/. 3.Финансовите и другите средства, необходими за прилагането на изменената наредба: Прилагането на новите изменения на наредбата не е свързано с изразходване на допълнителни финансови средства от бюджета на Общината. 4.Очаквани резултати от прилагането, включително финансовите, ако има такива. Получаване на повече приходи с цел обезпечаване на възникнали разходи във връзка стопанисването и управлението на общинските имоти. 5.Анализ за съответствие с правото на Европейския съюз: Предлагания проект за изменение на Наредбата касае подзаконов нормативен акт, съобразен с действащия към момента Закон за общинската собственост, поради което съответствието е съобразено с правото на Европейския съюз и с неговите разпоредби. Приложение: Приложения: |
Дата: [17.02.2022 ] Заповед за назначаване на комисия по чл. 99б от ЗГР Приложения: |
Дата: [17.02.2022 ] ИНФОРМАЦИЯ за изпълнение на Общинска програма за насърчаване използването на енергия от възобновяеми източници и биогорива (ОПНИЕВИБГ) на община Стралджа Приложения: |
Дата: [17.02.2022 ] До 22 март 2022г. се приемат документи за обявените 200 вакантни длъжности за ВОЙНИЦИ. Приложения: |
Дата: [14.02.2022 ] Списък на пасищата , мерите и ливадите от общински позлемен фонд за стопанската 2022/2023г. за общо и индивидуално ползване: Приложения: |
Дата: [9.02.2022 ] Заповеди на Областна Дирекция „Земеделие“ Ямбол, относно сключени доброволни споразумения за разпределение на масиви за ползване на земеделски земи за стопанската 2021/2022г. за землищата на с. Александрово, с. Люнин и гр. Стралджа. Приложения: |
Дата: [3.02.2022 ] Съобщение Съгласно чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и във връзка с чл.77 от АПК в законоустановения срок от 30 дни, община Стралджа чрез настоящото публикуване предоставя възможност на заинтересованите лица да направят своите становища, предложения, мнения и препоръки по проекта за изменение на Наредба № 2 за редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи – общинска собственост на адрес: гр. Стралджа, ул. „Хемус” № 12 e-mail : straldjainf@yahoo.com лично: в Център за услуги и информация. ПРИЛОЖЕНИЕ:Проект за изменение на Наредба № 2 за редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи- общинска собственост. МОТИВИ: Към проекта за изменение на Наредба № 2 за редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи – общинска собственост 1.Причини, които налагат изменението и допълнението на наредбата: Редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи – общинска собственост в Община Стралджа е регламентиран в приетата Наредба №2, приета с Решение №99 от Протокол 8/09.06.2016г., изм. и допълнена с Решение№349 от Протокол №30/29.03.2018г. и Решение № 622 от Протокол №44/30.05.2019г, Решение № 76 от Протокол №7/26.03.2020г. и Решение № 230 от Протокол №20/29.04.2021г.. на Общински съвет гр.Стралджа съгласно Законът за общинската собственост. В проекта за изменение на Наредбата в Приложение №1, се предлага регулиране на цени за отдаване под наем на общински язовири и общински земеделски земи съгласно Закона за общинската собственост. 2.Целите, които се поставят: Законосъобразно управление и разпореждане с общинските имоти и увеличаване проходите от нейното управление. Изменението има за цел осигуряване на по-голям дял собствени приходи към бюджета на общината от отдаването под наем на язовири и общинска земеделска земя. 3.Финансовите и другите средства, необходими за прилагането на изменената наредба: Прилагането на новите изменения на наредбата не е свързано с изразходване на допълнителни финансови средства от бюджета на Общината. 4.Очаквани резултати от прилагането, включително финансовите, ако има такива. Получаване на повече приходи с цел обезпечаване на възникнали разходи във връзка стопанисването и управлението на общинските имоти. 5.Анализ за съответствие с правото на Европейския съюз: Предлагания проект за изменение на Наредбата касае подзаконов нормативен акт, съобразен с действащия към момента Закон за общинската собственост, поради което съответствието е съобразено с правото на Европейския съюз и с неговите разпоредби. Приложения: |
Дата: [21.01.2022 ] О Б Я В А На основание чл. 6, ал. 9, т. 2 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за въздействието върху околната среда е обявен обществен достъп до информацията за инвестиционно предложение за „Изграждане на система за капково напояване на насаждения от култивирана шипка върху ПИ с идентификатори 69660.382.69, 69660.382.70, 69660.382.158 и 69660.382.159 по КККР на гр. Стралджа, общ. Стралджа и закупуване на дъждовална инсталация за напояване на насаждения от маточина върху ПИ с идентификатори 69660.150.11, 69660.150.41, 69660.150.51, 69660.150.89, 69660.150.90, 69660.150.91, 69660.160.28, 69660.150.93, 69660.240.76, 69660.240.77, 69660.240.84 и 69660.240.85 по КККР на гр. Стралджа, общ. Стралджа“, с възложител ЗС „Живко Ангелов Ангелов. Информацията за горепосоченото инвестиционно предложение е на разположение на всички заинтересувани лица, всеки делничен ден от 08.00 до 17.00 часа в сградата на общинска администрация Стралджа, отдел ТСУЕП, ет. 1, стая № 1. На същите места се приемат писмени становища. Лице за контакти: Елеонора Иванова- мл. експерт „ТСУЕП“, тел. 04761/6989 |
Дата: [5.01.2022 ] ОБЩИНА СТРАЛДЖА Обявява се конкурс за избор на здравен медиатор Необходими документи: – Автобиография – Мотивационно писмо – Копие от диплома за завършено средно образование – Заявление по образец Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Стралджа.
Изисквания към кандидатите: – Завършено средно образование; – Принадлежност към местна уязвима етническа общност; – Познаване на здравните и социални проблеми на общността; – Владеене на езика на общността; – Комуникативни умения; – Компютърна грамотност (MS Word, Internet).
Провеждане на конкурса (в рамките на един ден): Разглеждане на постъпилите документи от Комисия. Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.
Дата, час и място на провеждане на конкурса: Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване. Краен срок за подаване на документи: 11.02.2022г. Документите се подават в деловодството на Община Стралджа.
Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”: – Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги; – Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби; – Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата; – Подпомагане при попълване на различни документи; – Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура. |